kartanesii_ 38+1 oldum. Gerçekten ne zaman ne olacağını bilmediğim için üstümde büyük bir gerginlik var, gerginlik yoksa panik atak hali var yani artık yeter hadi modundayım gerginlikten. Kafayı yemek üzereyim (ilk hamilelik)
mrsaydemir kartanesii_ sakinnn canımmm. Çok şükğr bu zamana gelmıssın. Bende o haftayı görmeyi coook isterim ama en fazla 36/37 dedi doktorum şuan 35+4 teyim. Çok şükür ki sağlıkla gelmişsiniz. Kucağına almakta biran önce nasip olur inşallah. Bende doğumla alakalı stres yok sadece bebeğim sağlıkla gelsin die dua ediyorum 2 mizde beraber eve dönelim. Küvöz görmeyelim..
merve588 kartanesii_ hic strese girme hepsi geçiyor benim ikinci dogumum oldugu halde bende stres yapmisdim suan 15 günlük olduk bile ne agri ne stres hic biri kalmadı şükür
Noyimommy kartanesii_ sakin olun uinşallah sağlıkla kavuşursunuz siz stres yaptıkca doğum başlamaz beden ne zaman sakin olursa o zaman başlar ben de çok stresliydim bebeğime bişey olur olacak mu korkusu yaşıyordum sonra gebe okulunda doğuma çocuk doktorununda gireceğini öğrendim öyle bi rahatladım sakinleştim ki ertesi gün doğum yaptım sizi mutlu eden sakinleştiran şeyler yapmaya çalısın ben şu boyama kitaplarından almıştım müzik açıp boyama yapıyordum sevdiğim şeyleri izliyordum bi şekilde olup biticek ve kucağınıza alıcaksınız insan ne kadar nasıl olur diye düşündükçe o kadar çıkamıyor içinden
kartanesii_ Uyuyamıyorum, bazen nefes alamıyorum, oturamıyorum, ayakta durasımda gelmiyor. Stresten midem bulanıyor özellikle geceleri
kartanesii_ mrsaydemir inşallah hepimizin bebeklerimizle sağlıklı şekilde atlatıp evimize geliriz 🤲🏼🤲🏼🤲🏼 haklısınız ama işte düşünmeden duramıyorum korkuyorum dua ediyorum sürekli. Zaman hem hızlı geçiyor hem geçmiyor gibi hissediyorum 😓😓😓
Happyanne_2baby mrsaydemir neden 37 dedi canım sana bana da suyum az diye 37 demişti araştırma hastanesinde perinatoloji doktoru şimdi özele devam ediyorum özeldeki doktorumda suyu gayet yeterli 38 de kendi sancınlada gelebilirsin diyor
kartanesii_ merve588 bende bir an önce geçsin bitsin istiyorum bu tedirginlik sürekli karnımda bi ağrı hissi tetikliyor
kartanesii_ Noyimommy çok haklısınız teşekkür ederim önerileriniz için. Biraz sakinleşmeye çalışacağım 💆🏻♀️💆🏻♀️💆🏻♀️
mrsaydemir Happyanne_2baby gebelık şekeri ve kan akımında yavaşlama var canım bebek kilo almıyor uzun zamandır
merve588 kartanesii_ benim ikinci olduğu icin zorlaniyorum diger çocuğumda ilgi bekledigi için tek olsa bu kadar zorlanmazdim