uzuncab baş aşağı pozisyona geçtiği için haraketleri aşağıda hissetmeniz çok normal ben 30. Haftamda bebek o kadar aşağıdaydı ki afedersiniz vajinam zonkluyordu bacaklarımı kapatamıyordum doktorum sen nasıl yürüyorsun bu şekilde demişti 😂aksini söylemediyse zaten doğal olanı baş aşağı olması gerekiyor Vajinal doğum istiyorsanız eğer, zaten bebek ağırlaştı haftanızda düşük değil ağrılar ve baskılar artacak altınıza işeyecekmiş gibi tuvalete koşturup iki damla bile yapamadığınız günler gelmiştir muhtemelen kolaylıklar diliyorum 🥰