atlasinannesi40 evet canım açıkçası doktorum ölçtüğüm değerleri iletince biz ilaca başlayalım iki doz olarak dedi direkt, doz ayarını duruma göre yaparız sen şimdi günde 3-4kere ölç yaz dedi. Takip edeceğim inşallah, en azından psikolojik olarak da rahatlamış oldum gebelik zehirlenmesi ihtimali beni korkutuyor