Merhaba arkadaşlar güncellemek adına yazıyorum 10 gün sonra tekrar kendi doktoruma gittiğimde (yememe dikkat ettim protein ağırlıklı beslendim.) Aradaki 4 günlük fark 1 güne düşmüştü doktorumda gelişimi gayet normal gelişim geriliğinde ilerleme olmaz gerilemeye devam eder dedi. Aylık Rutin kontrollerle devam edeceğiz. Demem o ki böyle bir durum yaşarsanız düzelme ihtimalide var başından beri tek doktora baktırmanın faydasını yaşadım bende sizide bilgilendirmek istedim 🌸