15+4 haftalık gebeyim. Lekelenme vardı. Progestan iğne vuruldum. Şuan da progestan fitillerini alıyorum 1 kutu bitmek üzere. Dün sümüksü yapıda koyu kahverengi lekeler geldi. Doktorq gittiğimde yine progestan vurdular. Vajinal enfeksiyon olduğunu söyleyip, gynomax xl fitil verdiler. Onun ardından pembemsi lekeler geldi. Koyu kırmızı olmadığı sürece prblem yok dediler ama yine kırmızı beyaz karışık sümüksü bişeyler geldi ne yapmalıyım aynı durumu yaşayan var mı :(