asgul88 Kızlar 10+4 deyim ikili test mi fetal dna mı yaptırdınız fiyat bantları nasıldı araştıran yaptıran var mı
bmkl asgul88 Benim doktorum fetal dnanın kesin sonuç verdiğini ikili tarama testinin yanılma payı olduğunu söyledi ve fetal dna önerdi. Fetal yaptırdım 20 bin tl verdim iyiki de yaptırmışım. Durumunuz varsa bence fetal dna yaptırın.
lokismommy durumunuz varsa tabiki fetal dna ben primis dna labta yaptırdım hastane anlaşmalı olduğu içim 18 bin ödedim 11.günde geldi sonuçlarım çok memnun kaldım aradılar bilgilendirdiler sohbet bile ettik daha sonra raporu alıp doktoruma götürdüm bizzat kendisiyle de görüştüler
busradai Fetal dna yaptırdım izmirde gentana martta 12 bin tlye yaptırdım biraz pazarlıkla şuan ne kadardır bilmiyorum ben çok memnun kaldım durumunuz varsa mutlaka yaptırın doğruluk oranı diğer testlere göre çok yüksek oluyor inşallah sağlıkla kucağınıza alın 😊💕
lalelola 11 haftada fetal DNA testi yaptırdım, GENOKS ile yaptırdım. Hemşire evime geldi ve kan örneğini aldı, çok iyiydi çünkü o dönemde çok kötüydüm. 10 gün sonra sonuçlar geldi ve her şey mükemmeldi. Bebeğim henüz doğmadı. Maliyeti yaklaşık 15.000 TL idi.
sadissss06 12 haftada intergen firmasına yaptırdım 13.000 ödedik çok ama çok memnun kaldım bizzat arayıp herşeyi anlatıyorlar doktorumu da bilgilendiriyorlar ikili test yaptırmayı hiç düşünmedim yanılma payı Fetal dna göre yüksek psikolojimi bozup hamileliğimi zehir edemezdim bütçeniz el veriyorsa kesinlikle Fetal dna yaptırın
asgul88 Bende fetal dna dan yanayım aslında ama bazen sabit fikirli eşleriniz olunca durumu anlatmanız zor oluyor kızlar 🙂↔️😏 bende bağdat caddesinde biyerle görüştüm 12800 dediler ümraniye hisar 20 bin dedi bakıyorum işte araştırıyorum 11 den sonra yapıyoruz diye eklediler