selinayuygun 30 haftam dolduktan sonra eşimin işyeri tatile götürecek 4gün otobüsle didime sizce sıkıntı olur mu mola falan verirler diye düşünüyorum ama lnsan tereddüt ediyor midem falan bulanmasın diye bi öneri verir misiniz?
orhismommmmmm selinayuygun haftan büyük Senın için çok zor olcak doktoruna danış bazen uzun yol önermıyolar
tugce4545 selinayuygun nerden nereye gideceksiniz ben 8 saat otobüs yolculuğu yaptim31 haftalıktim bir sorun yaşamadım
selinayuygun tugce4545 Bursa’dan Didim’e gidicem otobüsle olacak diye sadece endişem yoksa gidilir bencede
tugce4545 selinayuygun bencede gidilir ama yinede sorun ben sorduğumda önermiyoruz uçakla gidin demişti yada kendi arabanızla 2 de bir mola 15 şer dk yürü demişti ama ben otobüsle geldim 1 kere mola verdi gece geldim uyudum zaten hep
selinayuygun tugce4545 sormak en iyisi sanırım bide sabah gidilecek gerçi o zamanda uyurum ama ikilemde kaldım