meau ilk doğumum kartal lütfi kırdarda oldu tam 8,5-9 cm açıklıkla uykumdan uyanıp gittim ona rağmen bana berbat şeyler yaşattılar (doğumum kolaydı ama açılmam hızlı ilerledi bi anda uykuda ve herşey ani gelişti) hastane ve çalışanlar berbattı o yüzden çok travmatik kaldı bende. şu an 37 haftalık hamileyim 2. doğumuma 21 gün kaldı gösteriyor ne zaman gelir Allah bilir ama korkmuyorum aksine daha bilinçliyim bu defa Sancaktepe İlhan Varank’a gitmek istiyorum aslında zeynep kamil’i istiyordum ama evime çok çok uzak ve doktorum 2. doğumlar daha hızlı olur dediği için vazgeçtim istesemde yetişemem galiba. normal doğum istiyorum yine sadece çatal fobim oluştu yani onu görmek bile panikletiyo beni ama doğum başladığında gözüm görmeyecektir herhalde. doğumdan ziyade karşılaşacağım insanlardan davranıslardan korkuyorum yoksa bi an önce doğsun istiyorum