yaseminbabyy ayaklı küvetler var, yerde değil yukarıda yıkıyorsunuz, ben onlardan almayı düşünüyorum. Yerde yıkamak yeğenlerimde de çok zor geliyordu, normal mi sezaryen mi doğacağı da belli olmadığı için kesinlikle yüksek almak istiyorum. Bir de onlara bak istersen