Kızlar 16 haftalık gebeyim , 2 gündür iştahım pek yok. Bugün sabah sağlam bir kahvaltı yaptım . Öğleden sonra misafirlikte çay türü şeyler tükettim. Akşamda hiçbir şey yiyesim gelmedi . Şuanda açlığım var sanki ama hiçbir şey yiyesim yok . Size de böyle oluyor mu :( yanlış mı yapıyorum acaba