bahr7272 Merhaba kizlar size bi konu hakkında danışmak isterim🦋 Ana kucağı almayı düşünüyorum ama manuelmi otomatikmi ikisi arasında gidip geliyorum yardımcı olur musunuz 🌻♥️
allyslife bahr7272 çevremde otomatik alan herkes çok gereksiz ya diyip sattı, manuel aldı ve bebekler ayaklarıyla vurup hareket ettiğini fark edince çok keyif alıyorlar, ben de manuel almayı düşünüyorum bu yüzden
buse2507 bahr7272 ben ikisini de tercih etmedim ya her bebek sevmiyor zaten onu alıp da bebeği binmeyen arkadaşlarım var
mervinci Bence otomatik al belli bir zamanda gaz sancılarıyla sallama ile rahatlıyor bebekler sizin içinde kolaylık olur
gizemsss8 Ben babybjörn manuel aldım, arkadaşım hediye olarak elele elektrikli ana kucağı getirdi. Elektrikliyi hiç sevmedi durmuyor içinde ama manueli sevdi