uzumlu_kekim777 ben ne için söylüyorum biliyor musun eğer umutlanır ve negatif çıkarsa sonuçta üzüleceksin ama umutlanmaz kendini rahat bırakırsan sonuç olumsuz olsa daha az üzülürsün yada sevinçli bir haber alırsan müthiş sevinirsin stres yapıp kortizonlu yükseltmeyin rahat olun kafanızı takmayın