merveasd eşime ve şuan ki hayatıma dair pişmanlığım yok, çok şükür 🙏 tek pişmanlığım doğum sonrası lohusalığımda kendimi çok üzdüm. Teyzemlerin gelmemesine takıldım, üzüldüm kızımı emzirirken bile ağladım. Şimdiki aklımla kesinlikle o lohusalığı yaşamak istemezdim. Yaşandı bitti ama şimdi 2. Doğumumu yapacağım ailem sevdiklerim dışında hiç kimse umrumda değil belki o anları yaşamasaydım bu kafada olmazdım