selam kızlar bu nasip olursa 2. çocugum olacak
bir oğlum var 7 yaşında 3 kürtaj sonrası tekrar hamile olduğumu öğrendim 1 nisanda adetimden de 5 gün önceydi😂😂 ama bana günler hiç geçmiyor iğne kan sulandırıcı progestan vs kullanıyorum bır bakıyorum daha bu kadarcık mı içmişim falan dıyorum kontrole gitmek istıyorum sankı ay olmuş ama 28 inde muayene olmuşum en son halbuki oğlumun ödevleri okulu yemesi içmesi yınede gün bitmıyor kese etrafında kanama olmasına ragmen herseyımı yavas yavasda olsa yapıyorum ani hareket etmeden falan süpürüyorum dinleniyorum siliyorum vs ama yookkkk gunler gecmıyor sadece benim mi böyle sizler neler yapıyorsunuz 🥹😍