aysenuraysenur Kızlar pişik kremi olarak ne alsınız ben çok kararsız kaldım sudocrem çok iyi diyorlar ama karar veremedim
Aysingeldiislerdegisti aysenuraysenur sudokremde petrol türevleri varmış mustela kullanıyorım ben iyi geliyor aslında ama popişinde içi boş sivilceşer vardı mustela yerine bebanthol ie geçince onlarda gitti ufak bişey al her bebeğin cildine herşey olmuyo
tazecikanneee aysenuraysenur ben desitin aldım canım cok pişik olmamıştı ama kızarıklık vardı bir iki sürmeyle geçti
23Zumra aysenuraysenur canim henuz dogum etmedim ama hatirliyorum annem sudo creami kulaniyordu kardeslerime iyi geliyordu ve cevremdeki insanlar genelikle sudo kulaniyor
Bumptious Ben sebamed aldım ebebek indiriminden çok irdelemeyi sevmiyorum içerik vs.. Bilmiyorum yani yüzde yüz saf içerik mi.. Daha kullsnmadım zaten.. Ama amcam çocuk doktoru o hametan kullanıyodu çocuklarına
YavuzunSelini aysenuraysenur Ben sudocrem aldim ve çok çok memnunum indirimden çok iyi fiyata almistim tekrar öyle bir indirim yakalarsam stoklamayi dusnyorum 😊
Ysn aysenuraysenur Incia kullaniyorum hem icerigi temiz hemde cok guzel koruyor icerisinde bal mumu var
Kayra2307 Trosyd ve pudra... Sudocream de güzel.. Oğlum 5 yaşına gircek tecrübe kazandm artık 2.de de doğum öncesi alcm hepsini
Kayra2307 Pişik iyileşmesi için cildin nemli kalmamsı lazım ee kremler de nemli tuttuğu için ve bezde hava almayı engellediği için daha da şiddetlenebilio çoğu insan karşı çıksa da pudrayı tek geçerm. Tabiki dikkatli kullanılması gerek bebeğin solunum sistemine kaçmamalı... Çok şiddetli pişik olunca pudralayıp çıplak yatırın 10 dk kadar hava da alsın her bez değişiminde pudralayın pişik olmaz.. Tabi herkesin kendi kararı kendi fikri.. Bu arada boynu isilik oluncada parmağımla pudra sürünce geçerdii ama parmakla yedirerek boca eder şeklinde değil..
Heisenberg aysenuraysenur sudokrem çamaşırlara bulaştığında leke bırakıyor asla çıkmıyor o lekeler bilginiz olsun. Ben mustela aldım☺️