Kızımın kafasında kist olduğunu öğrendik o zaman Selçuklu tıpta görev yapıyordu ve çok güzel ilgilendi riskleri falan hep anlattı evet aldırabilirsin dedi ama sonuç olarak Buda benim inisiyatifime bırakılmıştı sonra medicanaya geçti ablam ve yengemin doğumunu yaptırdı memnun kaldılar