Başlığa lohusa depresyonu yazdım ama bu yaşadığım o mu bilemiyorum. Doğum yapalı 9 gün oldu ikinci bebeğim diğeri 3 buçuk yaşında.
Kendimi çok farklı hissediyorum eşim evde olmayınca ev üstüme üstüme geliyor huzursuz hissediyorum. İçime bir sıkıntı oturuyor. Boğuluyorum gibi oluyorum sanki. Niye böyle oluyor
Böyle olanınız varmı nasıl geçecek bu durum
Yarın eşim işe başlıyor mesela için bir sıkkın huzursuz hissediyorum