hollyymollyy Gebelikte parol kullanımı konusunda ne derece hassassınız? Dünden beri çok baş ağrısı yaşıyorum dün 1 tane içmiştim, bugün 2.i içtim duramıyorum :( genel olarak çok kullanmadım çok şükür ama gerek olduğunda sizce zararlı mı :(
pamuksekeer hollyymollyy zararlı değil deniliyor ama her ne olursa olsun ilaç neticede başka alternatifler deneyin en son çareniz olsun
kaanmoomm hollyymollyy zararlı değil tek kullanabildiğiniz parol hastanede de sadece parol serum , parol iğne kullanabilirsiniz parol düz kullanabilirsiniz ama plus vs değil
aysblz hollyymollyy migrenimden dolayı günde 4defaya kadar içebilirsiniz demişti zararı olsa izin vermezdi doktor izin verdiyse kullanabilirsiniz
nsndyg hollyymollyy valla bana paroldan ziyade esarpi alnıma sıkıca bağlamak iyi geliyor sıkı olcak ama birde kabuklu patetes dilimleyip eşarbın arasında koyuyorum alnıma gelicek şekilde çok iyi geldi bana birde su içmeyi arttirin
yldzz01 hollyymollyy ilk gebeligimde dis agrisi cektigim zaman gunluk 4 tane icebilirsin demisti doktor ama ben hic icmemistim tabi zorda kalirsaniz icin cok agri bebegede etki ediyor bence