betullyaman Merhabalar bu benim ikinci hamileliğim ilk bebeğim düşük oldu, bugün tam 9 haftalık hamileyim doktora gittik 8+4 olduğunu söyledi bebeği ölçtüğünde bu normal mi yaşayan var mıdır
dilekmom6 betullyaman beni de geçen ay 3 gün geriye atmıştı bu ay 1 hafta ileriye attı. Sorun olmuyor merak etme
nevinbulyaman @betullyaman hayırlı olsun Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Benim hala bi hafta geride ölçümleri skkıntı edip stres yapmayın 19+4 normalde ama boy ölçümü hariç diğer ölçümler 18+4
betullyaman nevinbulyaman anladım amin hepimizin kucağına sağlıkla almayı nasip etsin inşallah öyle olur bizimde