İlk gebeliğim 4+2 deyim yerleşme kanaması illaki oluyor mu
serapbilgin 2 gebeliğimde de olmadı. Mutlaka doktora gidin.
serapbilgin kimisinde olmuyormuş ama genelde olur lekelenme gibi
Hayır ben şuan 2. Ye hamileyim bunda olmadı ilk gebeliğimde olmuştu
Şuan 11+3 deyim hiç olmadı
ilk gebeliğim hiç olmadı
Teşekkür ederim 🤩