Benimkide öyle başlamıştı tam 7. Haftadaydı sonra bulantı kusmaya cevirdi tüm hamileligim boyunca midemin yanmadıgı 2 ya da 3 cennetten gelen hafta geçirmişimdir 🤣 33. Haftadayım hala yanıyo benimki tamamen hamilelik reflüsüne döndü senin insallah gecer canım tahin yiyebilirsin, sade soda ,naneli sakız ,elma ya da ayva iyi geliyormuş çogu kişiye bunları dene ben hepsini denemiştim gecicide olsa rahatlatıyor hayatını cok etkiler artarsa doktorunla ilaç icin görüşebilirsin ben artık ilaçsız imkanı yok bas edemiyorum cünkü