Bende 22+5 te girdim detaylı ultrasona tüm organlarına tek tek baktılar normal herşeyi dedi diğer testleri yaptırdın mı diye sordu hiçbirini yaptırmadım (ikili test vs ) amniyosentez yaptırıcak mısın diye sordu bi sıkıntı mı gördünüz dedim hayır dedi
Bende o zaman yaptırmak istemiyorum dedim imza attırdılar sizlerde bu şekilde imza attınız mı