elif_aydin benimde ilk gebeliğim, agustos sonu doğacak İnşaAllah ben hiç 0-1 almadım çünkü çok çabuk büyüyorlar 2 tane hastane çıkışı seti aldım 3, 4 tane 0-3 ay takım aldım ince askılı, sıfır kol, yarım kol ve tam kollu olarak hepsinden ikişer tane zıbın aldım. 3-6 ay içinde yine aynı şekilde aldım şimdilik. Zamanla alırım yine bebeğim kız insanın aklını çeliyor çok fazla çeşit var daha çok alacagımı düşünüyorum