Bsraao haticenursimsek ben gebeliğin ilk haftalarındayım ama inanılmaz mide yanmam oluyor herkestenson aylarda oluyormuş bende ilk aylarda oldu bende anlayamadım 😅
haticenursimsek mlkk0 ya ilk zamanlar mesela oluyoemuydu lütfen bana dönül yapın böyle yemek yiyince bulantı öğrünce hafif geçiyodu tekrar geliyor sizinde böyle olmuşmuydu lütfen dönül yapın mişdeniz yaniyomuydu ilk zamanlardaa
mlkk0 Evet maalesef bende öyleydim zaten midemden problem yaşayan biriydim gebeliğin ilk zamanları yemek yiyemiyordum kramplar girip yanmalar oluşuyordu doktoruma belirttim renine ya da gaviscon kullan dedi o şekilde atlattım şuan 5. Aydayım çok şükür midemden yana problemim kalmadı vitamin ilaçlarından sonra iştahım açıldı yemek yediğim içinde midem rahat
haticenursimsek mlkk0 canım benimde mseöa oluyo miğde yanmam gün içinde bulantım hiç gitöiyor hafiliuor ama gitmior mesela yemek yiyorum bazen istemiyor bazende yiyorum öyle ama genel olarak yiyemiyorum işte onun dışında göğüsümün üstlerinde bulantı var biraz arada hafifliyor bulantım sizinde öylemi
mlkk0 @“haticenursimsek” evet canım benimde öyleydi yemek yemeye bile korkuyordum midemden dolayı ama şimdi farkındayım iştahsızlıktandı bence benem çünkü midem aç olduğunda yanma da oluyordu ve öğürmeler geliyordu istemsizce
haticenursimsek mlkk0 ya canım benimde öyle işte herkes mişde yanması sorna olur deyince korkuytuyor peki bulantınjz hafilediği oluyormusu sizinde ben hafifleyince sanki yok gibi korkuyorum yani işte
mlkk0 İlk üç ay böyle devam etti sonra vitaminlerde baya iştahımı açtı şimdi iyiyim çok şükür soğan turşu vs tüketmiyorum dikkat ediyorum
mlkk0 haticenursimsek banada aynılarını söylediler çevremdekiler canım zordu ya şimdi iştahım çok açık ama iştahsızlık daha zormuş
haticenursimsek Bsraao peki miğde bulantınız oluyormuydu canınız yemek istemiyoe yiyince mesela öğrüuonuz sorna rahtlama biraz oluyor falan
mlkk0 silaaakymz 10. Hafta kız dedi doktorum 12de erkek dedi üç hafta önce hareket yoktu erkek gibi dedi bu hafta detaylı ultrasyona gireceğim
haticenursimsek Bsraao canım ya peki bulantın hafiflyormu meseka bazen bi yemek yediğinde faln canım merak ettim bide gün içinde oluyor değilmi bulantınnn
Bsraao haticenursimsek hafiflemiyor ya bu aralar çok bulantım var bi tek çıkardıktan sonra hafifliyot biraz
mlkk0 Evet canım yemek yediğimde biraz rahatlıyordu ala işte zorlanıyordum da bişeyler yemeye paketli ürün tüketme, baharatsız şeyler tüketmeye çalış kaç aylık oldun şuan ilerleyen zamanlarda düzelir inşallah
haticenursimsek mlkk0 canımm ben yarın kan vercem daha bilmiyorum ki geebe olduğumhhuu sizcee gebemiyim