Detaylı usg de sormuştum bunu doktoruma bu arada ben, çok normal 28e kdar anneleirn hissediyoeum demesi bizim için anlamlı değil bağırsak hareketini bebek sanıyor bile olablir ya da fazla duyarlıdır vücuduna, biz 28den sonra hareketi takip isteriz hiç takılma demişti