anneadayibiri ay koyabilirsiniz tabi yaa, ben oğlumun adını selim koydum, kuzenim eşi hamile şuan erkek olduğu belli olunca bana dedi ki ben epeydir selim ismini çok istiyordum koysam senin için sıkıntı olur mu tabi ki olmaz dedim incelik etti sordu, bizde birbirimizi anca bayramlarda görürüz soy isimlerimiz bile farklı sanki başka koyan olmayacak mı o ismi