Post açmıştım ama çok kimse yazmadı. Cuma günü kan gördüm iç çamaşırımda. Ve leke olarak devam etti. Dün de aynı şekilde. Bugün pıhtı daha büyük ve kanlıydı. Acilr gittik vajinal muayene yaptı. Normalde 10+3 haftasındaydık. Ama kalbi atmıyor. Yarın yeni bir randevu verilcek ve tekrar bakılcak 6 haftalık gözüküyor dedi. Bu yüzden düşük ihtimali yüksek dedi ve yarın duruma bakacaklar. Çok üzgünüm böyle bir şey başına gelen var mı?