kubttl Kızlar yarın 40+1 im doktor gece hastaneye yatarsın fitille başlatırız dedi. Sancılarım evde başlasın çok istiyorum. Ara arada sancı geliyo ama düzensiz. Nasıl hızlandırabilirim doğumu fikir verinnn
kupkup06 kubttl bende 40+1 yarin hastaneye gidiyorum aynı durum bendede var buyuk ihtimalle suni sancı verecek yarin sabah 9 da güzelce kahvaltını yap gel dedi doktor
kubttl kupkup06 bende pes ettim sanırım 🥲 ikinci doğumum olduğu için fitille başlatıcaklar ilk doğumumda sizin gibi suni sancı verilmişti
sibelfurkan44 Bende 40+4 üm. Bugün ilk kez farklı şekilde sancı çektiğim için acile gittim. Açılma yeni başlamış. Geri gönderdiler. Bu sancı bile beni yerimde durdurmadı. Açılmanın ilerlemesi için daha fazla mı sancı oluşuyor acaba
kubttl sibelfurkan44 inşallah evde büyük bir kısmını atlatırsınız , sancıların sıklığı çoğalacak sadece öyle düşünün