Ben bir önceki perşembe günü kontrole gitmiştim. Bebis ters ama kanalda değildi henüz. Ebe arkadaşımla konuştum, kendimde hemsireyim bu arada. Onun önerisi ilk olarak ilişki daha sonra squad gibi hareketlerdi. Bir de burada bebeği kanala girmiş olan birinin kedi pozisyonunu çok yaptığını okumuştum. Ben aynı gün bu onerilenlerin hepsini yaptım. Ertesi günün gecesi sancilarim başladı. 3 gündür devam ediyor. Dün nişanım geldi, yine ara ara gelmeye devam ediyor. Hastaneye gitmedim. Sancılar düzene girene kadar süreci evde geçirmek istiyorum. Tabii artık epey sert sancılar ama güzel düşünüp güzelce süreci yaşamaya çalışıyorum😇