tugbabykmrlr Çam sakurada doğum yapan var mı memnun kaldınız mı sezeryan ve normal doğum, kuzenim orda dış gebelik geçirdi 10 gün yattı doktorlar vs iyiymiş ama oraya birkaç kişi gelmiş dikişleri açılmış hep böyle sorun mu var ya korktum