dilekmom6 aysnrsnnogluu ben 2.trimesterda boyadım amonyaksz boya ile. Bayrama yakın da green therapy boya ile yapacağım.
mutlunes 10 haftalık hamileyim doktorum bebeğin organ gelişimi tamamlandıktan sonra boyatabilirsin dedi yani 1. Trimesterdan sonra
aysnrsnnogluu Ben 32. Haftayadayım doğumdan önce boyatmak istiyorum bende doktoruma sorayım o zaman 🌸