İlk kızımda sigarayı bırakamadım. Son aylarımda eklemlerimde iltihap olduguz icin ağrım oldu. Gri kesici, antibiyotik ve kortizon kullandim. Günde 1.5 paket sigara içiyordum. Vicdan azabı çeke çeke, bisey olmasin dua ile geçirdim. Şimdi maalesef bırakmadan tekrar hamileyim. Ve azalttamiyorumda. Doğuma kadar ölüp ölüp dirilecem. İnşallah sağlıkla gelir oğlum.😟