zumreteeker çok normal canım, geç döllenme olmuştur ya da gelişim hızı böyledir. Beni doktorum 3 hafta üst üste kontrole çağırmıştı ilk hafta kese, ikinci hafta yolksac, üçüncü hafta kalp atışı duyulmuştu. Endişelenme hiç geç döllenmede 9.haftada bile görülebiliyor.