sevvalgamze Kızlar merhaba bebeğim iri muhtemelen 40 a kadar beklersem 4 kg yı geçer. 36. Haftadayım sanıyorum 3400 gibi bir kiloda 2 3 hafta önden gidiyor. Sezeryan olmamak için 37. Haftadan sonra doğumu kolaylaştırma başlatma hususunda tavsiyeleriniz neler?
zelis_6034 sevvalgamze ölçüm yanlış olabilir bence başka doktorada gözükün benim 3 800 dogmaz kafasi buyuk felan demişlerdi çünkü 3 kilo anca dogdu minicik kafayla 36 erken neden riske atiyosunuz ki ? Ama son haftalarda diyet arti yürüyüş iyi olur sizin için sicak duş elle yer silmek hurma bunlar son haftalarda yapilmasi iyi olan şeyler
gamzeakarsu17 sevvalgamze ağırlık kaldırmadan temizlik yapmak ve merdiven inip çıkmak.ben halı sildim gece suyum geldi.hoş açıklığım ilerlemedi sezaryen oldum sonunda ama doğumu başlatmıştı.eşle ilişkiyi kesmemek gerekiyo biz karnım büyüyünce kestik daralmıştım 1 cmden ileri gitmedi 32 saat suni sancıya rağmen açılamadım
sadece1selda @sevvalgamze ben yarın 39 oluyorum tam hatırlamıyorum ama 37+5 den beri sıcak duş hurma yürüyüş ama çok yürüyemiyorum bel ağrısından hala daha tık yok ne sancı ne açılma
sevvalgamze zelis_6034 yok zaten 37 den sonra başlamayı düşünüyorum o zaman biraz daha netleşir doğum şekli sadece sezeryan derse sezeryan olmamak için neler yapılabilir mantığındayım
sevvalgamze sadece1selda sağlıkla gelir inşallah ama sizin 40 ları geçse de bi şey olmaz diye düşünüyorum tam vaktinde doğar 😊
sevvalgamze Momlife_ arada yapıyorum ama zaten aktifim her gün bi yerlere gidiyorum çok yürümesem de evden çıkıp yoruluyorum yani. Sürekli dinlenme halinde değilim
Momlife_ sevvalgamze bende havalar güzelken öyleydim şimdi çok soğudu evden çıkmak istemiyorum ağırlaşınca da yatıyorum çok çabuk yoruluyorum zaten sürekli uzanmak istiyorum
Burcussuss 40+4de suni ile başlatıldı, ve aklınıza gelip gelebilecek herşeyi yaptım Bebiş ne zaman isterse o zaman geliyor
sevvalgamze Burcussuss evet haklısınız benim sorma sebebim iri bebek olması muhtemelen sizin kadar bekleyemem Dr riske atmamak için 40 dan önce sezeryan diyecek
Zaraergun2600 Aynı durumu yaşıyorum 36+4 bebek iri dedi doktor normal doğum yaparsan vajinal dikişim olur sezeryan yapalım dedi ne yapsam doğumu kolayca başlatırım 🥺
sevvalgamze Zaraergun2600 ahaha bilmiyorum kız napıcaz biz. Bizi duyanlar daha erken diyorlar vs. Bizim bunu araştırma sebebimiz bebek erken doğsun diye değil ki normal yolla olabilir mi acaba diye. Acele etmeyin diyenlerin bebekleri 40 haftada 4 kg ya dayanmış oluyor bizimkiler şimdiden 4 e dayanmış 🫢😄
sevvalgamze gamzeakarsu17 hadi ya demekki sizinkinin normal yolla gelesi yokmuş olsun sağlıkla doğsun da 😇🫢