Bende devlette yaptırmak istiyorum imkanlar fazlasına el vermiyor. Şehir hastanesinde perinatoloji bölümü ayrıntılı bakmıyor diye biliyorum 15 temmuzda iki çocuğuma baktırdım ama aşırı ilgisiz oluyorlar. 10 15 dk sürüyor en fazla. Yani ben de ne yapıcam bilmiyorum sanırım meram tıp biraz daha uyguna yapıyormuş