gulmezbusra ben kraft kenya aldım memnunum sürüşü vs güzel ama tek sıkıntısı kapandığında koltuğu açıkta kalıyor onu sevmedim, pregolar güzel bence concorde mios bakabilirsin, tokyonun kapanışı farklı ise o da olabilir, benimli bagajda biraz büyük kalıyor ayaklık kısmı falan, büyük bi mağazaya gidip aklındaki modelleri deneyebilirsin