Kürtajdan sonra tekrar gebelik için uğraşıyorum. 17 nisanda kürtaj oldum ve 30 nisan ile 2 mayısta korunmadık. 27 nisandan beri ovülasyon testlerim pik çıkıyordu. Yalancı pik olduğunu düşündüm kanda kalan betahcg yüzünden. Ama bugün 3 mayısta ve dün yumurta akı gibi akıntım da geldi. Az önce de test yaptım lh testi negatif çıktı. Zamanlama olarak kaçırdım mı yoksa emin olamıyorum ya da bu kadar erken yumurtlama olur mu kürtajdan sonra ?