Ben bir ebeden duymuştum regl bitince ilk günlerde döllenme olursa kız, son günlerde olursa erkek olurmuş. Yani ilk 15 gün korunmayın, sonrasında korunun🙈
Bir de Çin takvimine göre de hangi aylar kız hangi aylar erkek yaşınızda göre bakabilirsiniz. Tabi ki herşey nasip Rabbim neyi isterde o oluyor, sağlıklı olsunlar yeter ki(denendi,kızım olacak inşallah 🥰)