Selam kızlarım Türkiye’ye giden var mı bu sene ? Neler götüreceksiniz hadi birbirimize fikir verelim.
Ben bu sene çok bişey götüremicem 20şer kilo hakkım var sadece aileme götüreceğim, bi kaç kıyafet çikolata bakım ürünleri makyaj malzemeleri falan olmazsa olmaz sucuk sosis :)
Allah nasip ederse 6. Ayda gidiyorum sizlerde durum ne ?