balm03 benim dengesizdi kanamalarım, günlük pedi doldurduğu da oldu, zift gibi koyu da, açık renk de, az da olduğu oldu. Kürtaj kaynaklı zannettim. Operasyon sonrası 2. Ayda kontrolw gittim normal içinde parça kalmamış dediler ama 3. Ayda kesilmeyimce artık benim rengim soldu, halsizlik, uyku hali arttı ben de bir daha gittim farklı ultrasona soktular ve orada anlaşıldı kaçak olduğu. 1 hafta kadın doğumda 3-4 gün infertilitede yattım anjiyo sonrası 15 gün sonra durdu kanamam şükür