Nesrin0505 Kaçıncı haftada doğurdunuz ilk gebeliğim çok merak ediyorum en çok hangi haftada doğum oluyor
1_2_3_4 Nesrin0505 iki kızımı da 37+3 sezeryan oldum bunda bakalım kaç haftalık iken doğum yapacam bakalım
gerigeldik Nesrin0505 ilk çocuğum 38+0da sezaryen oldu. İkinci çocuğum için 38+4e sezaryen planlanmıştı ama 37+1de birden suyum gelince sezaryene alındım
1_2_3_4 Nesrin0505 evet en çok yoran haftalar 37 den sonrası sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah
bartulies Nesrin0505 oğlum 40+3 te doğdu şuan 39 haftalık kızıma hamileyim bilmiyorum ne zaman gelir🤷♀️