Benim eşimde de vardı, evresini bilmiyorum ama 1 tane canlı hücre var dediler, tek şansımız tüp bebek dediler, ameliyat oldu, bir yıl dolmadan gebe kalkıştım ben(tedavisiz), şimdi 2. Ye hamileyim elhamdülillah 🥰
Küçük bi operasyon kuzucuk yarım saatlikti sanırım, korkulacak bişey değil rahat ol👌 🤗