kelebek_2 Kızlar 2 gündür sağ bacağımı bükünce sağ kasığım ağrıyor dün de büküp oturayım dedim hırt hırt etti kasığım sanki orda bişi varmış da bükünce kayıyo gibi ağrıyo yani normal durunca ağrımıyo ama bükerken falan ağrıyor yaşayan var mı
tugcesakizc kelebek_2 bizimkiler böyle durumlarda damar damar üstüne binmiş olabilir diyorlar genelde sıcak suyla masaj yapın bence duşta falan. Birde yakın zamanda işte fazla hareket ettiniz mi ne bileyim çok ayakta kalma, spor vs gibi
kelebek_2 tugcesakizc yok çok hareket etmedim ama sabah eşofman giyerken bi hırtlama oldu odur budur böyle 2 gündür normalde ağrımıyo ama bacağımı bükerken ağrıyo niyeyse bide orda bişi var gibi anlayamadım ya