Babyy_Mom Merhaba, 13 haftalık hamileyim. Aslında her zamanki kadar yiyorum ama son birkaç gündür sanki dünyaları yemişim gibi karnım şişiyor, çatlayacak gibi oluyorum ve yemeye devam edemiyorum. Bir tuhaflık var anlayamadım, bu durumu sizler de yaşadınız mı?
Buhati Babyy_Mom o haftalarda benim karnım büyümeye başlamıştı organlar yer açmaya sıkışmaya başlıyor muhtemelen mideye de baskı yapıyordur o yüzden öyle hissediyorsundur
rumsal Babyy_Mom ben de aynı böyleyim 53 kiloyum karnım çok şişiyor sanki dünyaları yemişim gibi ama açlıktan karnım gurulduyor
sarilale123 Babyy_Mom benim gözle görülür şişkinliğim asla yok ama hamile kalmadan önce yediğimin yarısını yiyebiliyorum 16. Haftdan beri
Babyy_Mom Buhati Anladım, belki de dediğiniz gibidir. Benim gözle görünür bir büyümem olmadı henüz ama sanki göbeğimin biraz altında hafif bir sivrilik görür gibi oldum geçen gün.
Buhati Babyy_Mom iç karnınız olabilir mi şişkinlik hissi hamilelikte genelde bu sebepten oluyor rahim hızla büyüdüğü için organlar sıkışıyor yer değiştiriyor
Babyy_Mom Buhati İnanın hiç bilmiyorum, kendimi bildim bileli zayıfımdır ama şu birkaç gündür yediğim yemekler mideme oturuyor. Sofradan kalktığımda karnımı gören tek başıma bir hindi devirdim sanar. Birkaç saat sonra normale dönüyor…
Buhati Babyy_Mom gaz birikmesi de olabilir yine de çok endişeliyseniz kontrolde doktorunuza söyleyin detaylı baksın ultrasondan
Babyy_Mom rumsal Anladım, evet o zamanın şişkinliği de başkaydı bende. Daha çok gaz şişkinliği gibi garip bir rahatsız ediciliği vardı.
Babyy_Mom sarilale123 Az az, sık sık ama faydalı, proteinli, vitaminli yemek yemek en mantıklısı sanırım.
sarilale123 Babyy_Mom sadece az az bebeğe yararlı şeyler yiyorum. Sık sık yiyecek gibi bile değilim. Kahvaltı öğlen yemeğim yok doktorum badem ceviz falan ye o zaman dedi 4 tane yesem tıkıyor 🤦