loyabloomm Nasılsınız? Belirtilerde neler devam ediyor, neler geçti? Benim hala bulantım var kusuyorum bel ağrım başladı kasık ağrım oluyor arada.
happyela loyabloomm Hiç bir şey geçmedi hala bulantı devam ama bende kusma çok nadir oluyor. Mide yanması ve bulantı var. Bel ağrısı hiç olmadı. Kasık ağrısı arada oluyor. Bi doğursaydık😅
Sehho loyabloomm 0 belirti hiç anlamıyorum hamile olduğumu ilk benim daha. Yarın ikili test var onu merak ediyorum ne olacak ne bitecek diye. Bende hemen büyüsün istiyorum hiç sıkıntı çekmememe rağmen 🙂↕️
loyabloomm happyela sorma ya 2. Hamileliğim benim bide. İlki çok daha kolaydı böyle olmamıştım😭 İşte ona güvenip yaptım bi tane daha ama bi doğursaydık gerçekten🤣
happyela loyabloomm Ayy benimde aynı 2.aynıymışız🥲 vallahi benimde ilki çok rahattı bunda neden böyle olduk ki 🤣 4 5 tane yapanlara şaşıyorum hamilelikte ne yaptılar diye. Çocuk bakma konusunu geçtim yani hamilelik en zoru yaa 😃
loyabloomm happyela vallahi Allahtan oğlum uslu sessizde yatıp dinlenebiliyorum yoksa yanmıştım. 2.5 yasında daha inşallah ilerleyen zamanlarda daha zor olmaz bizim için😀
loyabloomm Sehho ilk hamileliğimde bende senin gibiydim çok şanslısın 🌸 keyfini çıkar belirtisiz mis gibi sağlıklı bir hamilelik geçir insallah doğuma kadar🙏🏻