meltemmustafa kıyamam bazen gaz damlası işe yaramıyor diyorlar bende probiyotik kullanmıştım biraz rahatlatmıştı çok uzun süre de kullanmamak lazımmış, emzirme aralarında mama araların da gazı sürekli çıkarın bağırsaklara inmesin, çok uykusu olup uykuya geçememe durumu da olabilir,