Spor Arkadaşlar memleketime godiyorum artık doktor kontrol orda olacak 3 ayım kaldı bi sıkıntı olmaz dimi kontrol için evimi oraya taşiycam çünkü burda ne ailem nede eşimin ailesi var hiç kimse yok zorrluklarr beni bekliyor orda ev ariycaz