Merhaba,17 haftalık hamileyim.Doktorum ilişkiyi yasaklamadı, riskli bir gebelik değil. Dün ilişkiden sonra açık pembe renkli akıntım oldu.Bugün ise kahverengi lekelenme gördüm.Doktorla konuştuk, iğne yazdı. Yarın sabah muayeneye gideceğim.Çok endişeliyim,yarın sabaha kadar nasıl bekleyeceğimi bilmiyorum.Bu durumu yaşayan oldu mu?🥹