bartulies selma128 fizik tedaviye göndermişlerdi doktor eliyle birşey yapmıştı %70 oranında o an geçmişti geri kalanıda yavaş yavaş zamanla geçmişti ama sanırım benim kuyruk sokumumdaki kemik kaymıştı
zehea selma128 çaresi yok 38+5 mahvoldum o ağrıdan ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum doğumdan sonra geçer inşallah
allyslife selma128 pilates ile gebelşkte güvenli esneme hareketleri iyi gelebilir, deneyin isterseniz
uzuncab selma128 magnezyum içiyorum ve üzerine oturmuyorum uzun zamandır. 20. Haftada ortaya cıkmıstı sanırım. İş yapınca çok fena ağrıyordu iş yapmayı bıraktım bende 💅🏻💅🏻
bartulies selma128 ben hiç popo üstüne oturamıyordum eğer böyle bir sorununuz varsa kadın doğum doktorunuza söyleyin imzalı kağıt ile yönlendirsin sizi
uzuncab selma128 gelmedi bence ama yinede kramplar için kullanıyorum. Tek çözümü iş yapmayarak buldum
selma128 zehea bende ya popmon ustune oturamiyorm yaylana yaylana oturmam lazm yada uzanmam lazm is yapinca mahvoluyor zaten hele egilip kalinca
havvacab zehea merhaba nasılsınız doğum yaptınız mı benimde kuyruk sokumum ağrıyor 35 haftalik hamileyim
rara_avis Bende vardı oturma simidi aldım ortası delik böyle kuyruk sokumu daha rahat ediyor oturunca , iş yerine götürdüm orda kullandım geçti , hala da kullanıyorum bide eşime düzenli masaj yaptırdım