gulcegul Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin hiç böyle düşüncelerde bulunmayın bence bende ilk kızımı 38 haftalıkken doğurdum ikinci kızımda hep diyordum belki ablası ile aynı doğar gibisinden 38 haftayı doldurmadan doğdu baya zor bir doğum sürecim oldu ama sağlıkla zamanında doğmasını beklemek en iyisi bence 🫣🥰